Web sitesi pazarlaması, teknik açıdan konuşursak, web sitesi pazarlaması önemlidir. Ayrıca, özellikle organizasyonunuz karmaşık ürün ve hizmetlerle ilgileniyorsa, başarılı bir içerik pazarlama stratejisinin önemli bir unsurudur. Ancak pazarlamacıların ürününüzün arkasındaki teknik yönleri tam olarak anlamaması zor olabilir. Web sitesi pazarlama aşamasında teknik uzmanlık olmadan, pazarlama ekibiniz çekirdek hedef kitlenizde yankı uyandıracak ve okuyucuları müşterilere dönüştürecek içerik oluşturmakta zorlanacaktır.

Öncelikle web sitesi pazarlaması nedir? Bu soruyu açıklığa kavuşturalım. Bu blogda teknik pazarlamanın neden bu kadar önemli olduğunu tartışacağız; Daha geniş pazarlama stratejinizin bir parçası olarak bunu başarıyla uygulamak için gereken becerilere göz atacağız. Ama önce web sitesi pazarlamasının gerçekte ne olduğuna bakalım.

Web siteniz en iyi pazarlama aracınızdır

Günümüzde markanızın web sitesi, kullanıcıların markanız hakkında bilgi edinebileceği ve işletmenizin büyümesine doğrudan katkı sağlayacak aksiyonlar alabileceği birincil kanaldır. Bu kanalı iyi kullanmak olağanüstü bir planlama gerektirir.

Sosyal medyada çok sayıda paylaşım ve beğeni almak güzel bir şey. Ancak yalnızca istenen eylemlere dönüşürse. Örneğin markanızın Facebook sayfasına komik mesajlar göndermek, sosyal takipçilerinizi arttırmanın iyi bir yolu olabilir. Ancak asıl amaç, bu kullanıcıları web sitenize taşımaktır; burada rakip markalar tarafından dikkatleri daha az dağılır, aynı zamanda içeriğinizle daha fazla etkileşime girebileceklerdir.

Web sitenizi nasıl tanıtabilirsiniz?

Deneyimsiz olanlar için web sitesi tanıtımı göz korkutucu bir görev gibi görünebilir. 2019'da tahminen 1,6 milyar kayıtlı web sitesi ve 4 milyardan fazla aktif internet kullanıcısıyla öne çıkmak imkansız bir görev gibi geliyor. İyi haber şu ki bu konuda imkansız hiçbir şey yok. Hedef kitlenizin ne aradığını ve arama motorlarının kaliteli web sitelerini nasıl belirlediğini anladığınızda, internet sizin için sonsuz bir kaynak olabilir.

Bir Yorum Bırakın

Daha yeni Daha eski
Rekabetin Ötesinde!
Rekabetin Ötesinde!